maanantai 25. kesäkuuta 2012

Loma!

Olen ollut vähän tietokoneen äärellä, paljon ulkona. Olen lukenut kirjoja, kirjoittanut vähän itsekin, antanut Ison G:n alle tallautuneuden luovuuden lonkeroiden kohottautua vähitellen esiin. Olen nukkunut paljon paitsi niinä hetkinä, kun illalla on suuret monikansalliset grillijuhlat ja aamulla herätään aikaisin ajamaan historianelävöittämistapahtuman kelttimeininkeihin.


Olen iloinnut mainion seitsenhenkisen kirjoittajalössin vierailusta ja nähnyt sellaisiakin puolia Gentistä, joihin yksin en olisi niin helposti eksynyt: yöllisen kanaalinvarren, karkkivärisen kahvilan, vaatekauppoja, museoita.


Olen juhlinut juhannusta suomalais-belgialais-hollantilais-puolalaisessa seurassa, jossa vain yksi noin 15-henkisestä juhlakansasta seurusteli maamiehensä kanssa, syönyt simpukoita ja katsonut, kuinka kärsimyskukkamme ovat alkaneet nostaa psykedeelisiä päitään:




Nyt lähden pariksi päiväksi Ranskan rannikolle ennen kuin alkaa autoseikkailu Suomeen. Voikaa hyvin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti